سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تراشه های فکر

تهران که همه ایران نیست

جمعه 88 دی 11 ساعت 1:11 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

این روزها مشاهده سطل­های آتش گرفته و موتور سیکلت­های سوخته، از تلویزیون برای مردم عادی شده است اما تصاویری که بخش­های کمی از آن، روز عاشورا از تلویزیون پخش شد ماجرای دیگری بود که به قول حضرت امیر(ع): “اگر مردی از شدت این حادثه دق کند و بمیرد، جای ملامت نیست”

اما ماجرا چه بود؟
بعد از فراخون های متعددی چند روز اخیر فراری­های ورشکسته خارج نشین - که همگی از رزق حلال! سازمان­های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و… ارتزاق می­کنند با آن ادعاهای عجیب و غریبیشان که : “باید به مردم بگویید که اینها هزار و چهارصد سال است که دروغ می گویند و… باید به مردم بگویید کار حسین (ع) که برای خدا نبود، هدف او لشکر کشی برای فتح ایران بود.”
بعد از آن همه سر و صدای شیپور کافران وطن­فروش، روز عاشورا هیچ خبری در کشور نبود و همانند هر سال مشتاقان اهل بیت (علیهم السلام) در مقام شهادت امام خود سوگوار بودند.
ولی این روی یک سکه بود! روی دیگر سکه وقتی هویدا شد که دیروز، وقتی مردم تهران در تکایا، هیأت­ها و مساجد مشغول عزاداری بودند، عده­ای با سوت و کف و بوق­های جشن، اقدام به حرمت شکنی مقدس ترین روز شیعیان کردند.
این عده کم که در غیاب مردم مؤمن، فرصت را غنیمت شمرده بودند، زورشان تنها به آتش زدن سطل­های زباله، کندن علائم راهنمایی، آتش زدن بانک­ها، اموال عمومی و شخصی و… رسید، یعنی دقیقا همان برنامه­ای که چند روز قبل در BBC و VOA و العربیه (بخوانید العِبریه!) اعلام شده بود.

 فاجعه از آنجا آغاز می شود که این عده اقدام به آتش زدن قرآن کریم، حمله به نمازگزاران ظهر عاشورا و شکستن سر عزاداران و نمازگزاران می­کنند! هر چند بعد از اطلاع مردم مؤمن و حضور گسترده آنها، با جوشش غیرت دینی، عده ای که هنوز به صورت لکه­ای در سطح خیابان ها مشغول بزن و برقص بودند، متواری شدند. اما در این بین فاز دیگری از خیانت کلید خورد، یعنی ادامه پروژه کثیف “کشته سازی” یا عملیات”شهید درست کنی” طبق اخبار روز گذشته چند نفر به طرز مشکوکی به قتل رسید:
           - یک سواری دو نفر را زیر گرفته و از صحنه متواری می شود!
           - یک نفر از بالای پل روگذر، به پایین پرتاب می شود!
           - و خواهرزاده آقای موسوی” نامزد ناکام ریاست جمهوری و نماد قانون شکنی ” به ضرب گلوله کشته می شود.

فارغ از اینکه مشاهده چنین صحنه­هایی و حتی شنیدن اخبار اینگونه حوادث، دل هر مسلمانی را جریحه­دار می­کند، غیرت دینی مؤمنین را هم به جوش می آورد.

مگر امام آزادگان، فلسفه قیام خود را، “زنده نگه داشتن دین جدش رسول الله” عنوان نمی­کند؟
مگر اهل بیت پیامبر به این دلیل قیام نکردند که تن به ذلت ندهند و مانع از انحراف میراث پیامبر اسلام نشوند؟
مگر در زیارت عاشورا نمی خوانیم که: “و هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان به قتلهم الحسین (ع) و …”
وقتی عده­ای در برابر عاشورای سرخ حسین، جشن سبز اموی راه می­اندازند و همچون آل زیاد و آل سفیان در روز عاشورا هلهله و شادی می­کنند، کف و سوت می زنند و … ، وظیفه ملت مسلمان چیست؟

مگر ما در همان زیارت عاشورا دعا نمی کنیم که: ”یا ابا عبدالله، انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم…”
مگر نه این است که هر کدام از ما می گوییم:  ”اگر روز عاشورا ما بودیم، هیهات اگر حسین تنها می ماند”
مگر بعد از هزار و چهارصد سال صدای “هل من ناصر ینصرنی” مولا را نمی شنوی؟

انتقاد جدی امروز همه ایرانیان و  ایمانیان این مرز و بوم، از نهادهای مسئول و نیروهای انتظامی، قضایی و امنیتی این است:
تا کی قرار است فرزندان این ملت، خواه از بین قاطبه عظیم ملت و خواه عده­ای معدود که از سر غفلت فریب دنیامداران را خورده­اند، در سناریوهای شیطانیِ دغل بازان سیاسی کشته شوند تا این خدانشناسان بی­خبر از دین ازکشته­ها پشته بسازند و سپس ندای مضحک خون خواهی سر دهند؟
تا کی قرار است امنیت مردم و کسب و کارشان، فدای عده­ای اوباشِ وحشی گردد؟
تا کی باید مسئولین ساکت بمانند و مماشات کنند؟ آنهایی که در 13 آبان شعار”نه غزه نه لبنان” سر دادند، در 16 آذر به عکس حضرت امام توهین می­کنند و در روز عاشورا نه به نمادهای دینی که به ارکان دین، جسارت می کنند.
اینان همان ورثه­ی عده­ای لامذهب لائیک
هستند که در روزگاری نه چندان دور می گفتند: “علیه خدا هم، ما تظاهرات می­کنیم”.
نظام اسلامی تا کجا قرار است از سر عطوفت و گذشت با این از خدا بی­خبران، مماشات کند! به فرموده رهبر فرزانه انقلاب
“برخی افراد ظاهراً خودشان اصرار بر فاصله گرفتن ازنظام و طرد شدن دارند.

آیا وقت آن نرسیده است که نظام اسلامی از موضع اقتدار، خواست ملت مسلمان و مؤمن ایران اسلامی را تحقق بخشد و این عناصر نه تنها ضد انقلاب بلکه ضد اسلام و ضد دین را مهار کرده و مجازات نمایند؟
قوه قضائیه کی قرار است، شعارهای زیبای خود را عملی کند و بعد از مدت ها در چهار چوب شرع و قانون خودی نشان دهد؟
تا همه باور کنیم که همه ما در برابر قانون برابریم! کی قرار است دست مفت خوری و طاغوت گری برخی آقایان و آقازادگان را بشکند؟
تا کی قرار است نظام اسلامی و مردم مؤمن آن در برابر عده ای مالِ­مردم­خور و متکبر که خود را برتر و فراتر از قانون می دانند، مماشات کند؟

دل ما از برخی یاوران امام خمینی(ره) و یاران انقلاب هم که باید یار و یاور رهبری و نظام باشند خون است! که چرا صراحتاً فرزندانشان را از اغتشاش آفرینی و بی احترامی نسبت به قانون و ارکان نظام منع نمی کنند! و اگر کرده­اند چرا هر مسأله­ای که پیش می­آید یک سرِ آن، به عزیزان ایشان ختم می شود؟

جناب آقای هاشمی!
اگر هنوز امام برایتان عزیزند و هنوز به مقام ولایت عشق می ورزید صراحتاً از ورثه­های محترم و محترمه برائت بجویید تا قانون تکلیف آنها را مشخص کند.
نیروهای امنیتی که خودشان می­داند در پشت پرده صحنه­گردانی شبکه­های ماهواره­ای، سازماندهی منسجم داخلی و شبکه­ای از تروریست­ها و سلطنت­طلب­های سرخورده و … وجود دارد، چرا بعد از این 6 ماه، هویت آن­ها و وابستگی­هایشان را برای مردم کاملا بازگو نمی کنند؟

و اما سخن آخر!
هر چند همه این تلاش­های حقیرانه، برای جلوگیری از ریزش­های مداومی است که جریان مدعی تقلب با آن روبرو است و تلاشی است برای زنده کردن یک جریان مرده و مطرود با کارهایی مثل کشته­سازی، اهانت به مقدسات و…،  اما دو نامزد ناکامی که تمامی مرزهای قانون و خطوط قرمز را در نوردیده اند، باید مرز خود را با این جریانات قبیح و سکولار و لامذهب مشخص کنند!

لازم است این چند نفر! به عنوان رهبران نمادین این جریانات، مشخص کنند که آیا این قبیل کارها که بعد از انتخابات با شعارهای دشمن شادکن و اسرائیل پسند، آغاز شده، به تخریب اموال عمومی و مساجد و… کشیده و امروز با آتش زدن قرآن کریم و اهانت به عاشورا و… ادامه می یابد، به دستور و خواست آنهاست، یا نه؟
و اگر نیست به صراحت مرزبندی خود و برائتشان را به ساحت ملت بزرگ ایران اعلام کرده، از پیشگاه ملت و رهبری عذرخواهی کنند.

این عده معدود - که حلقه به گوش شیطان بزرگ و بوق­های تبلیغاتی آن­ها شده­اند - لازم است به آغوش مردم باز گردند و از کرده­های خود توبه کنند، که درِ توبه، به روی همه بندگان خداوند باز است!
و اگر غلامی اسرائیل و BBC برای آن­ها ارزشمندتر است، به قول امام آزادگان «اگر دین ندارند، حداقل آزاده باشند» و با حمله به نمازگزارانی که قدرت دفاع ندارند یا پرت کردن انسان­ها از بلندی و یا وارد کردن آمپول های سمّی، بر خباثت و پست فطرتی خود تاکید نکنند!

به ملت بزرگ ایران هم بشارت می دهیم:
این عده معدود، همان پِرت 98/2 درصد سال 58 است، یعنی جزئی حقیر از همان 1/2 درصد، که به قول حضرت رهبری، در برابر ملت صفرند! و اگر نهادهای انتظامی و قضایی برخورد قاطع و شایسته را در یک زمان کوتاه انجام ندهند، فرزندان ملت، شخصاً با تأسی از امام و مقتدای شهید خود، غسل شهادت کرده و برای حفاظت از کیان اسلام و ولایت و حریم مؤمنان، اقدامات مقتضی را انجام خواهند داد.
همگان باید بدانند!
تهران تنها بخش کوچکی از ایرانست و :
     این گردبادهای به غیرت در آمده          مطیع رهبرند که طوفان نمی کنند
وگرنه لانه های این مزدوران را بر سر خودشان و اربابانشان یکسره خراب می کردند!


 

و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون
والسلام من التبع الهدی         



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : راحل | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    بگو از کدامین قبیله ای برادر
    نامه ای به فرزند شهید حمید باکری
    خانه ای که سقف ندارد، یادداشتی برای خانه سینما(مثلا ایران!)
    قصور در اعدام سلمان رشدی ملعون + دلگزه های یک مسلمان
    دانلود کلیپ فتنه شدیدتر از دجال
    کدام فساد اخلاقی؟ همجنسبازی نتیجه آزادی است!!!
    کاش من هم مثل ایهود در آرمان هایم انقلابی بودم!
    آن زمان که شیطان خدا می شود قسمت سوم
    [عناوین آرشیوشده]


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن