• وبلاگ : تراشه هاي فكر
  • يادداشت : عريضه اي براي آقاي سبزچي! که نخست وزير امام (ره) بود
  • نظرات : 3 خصوصي ، 12 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جليل 
    وبلاگت رو ديدم من طرفدار هيچ کدام از نامزدها نيستم ولي با دقت اخبار و اطلاعات رو دنبال کردم برادر من الان نمي شود چيزي رو اثبات کرد ولي
    بعد تمام شدن دوره رياست ايشان بر کشور و اشکار شدن مسائل پشت اين دولت خود تو برادر از وسعت اشتباه و فساد در اين دولت مبهوت خواهي شد مسئله بر سر خوبي يا بدي ايشان نيست ... آنچه هست قانون گريزي و عدم پاسخگوئي و ارائه آمار عجيب و غريب مي باشد ... وقتي يک سيستم به سمت عدم پاسخگوئي و پنهان کاري برود جز اين هيچ به دست نمي آيد ... وعده من و تو با در اينده انگاه
    که پرده برافتد ... فقط دوست من آن موقع با خود منصف باش ... موفق باشي ...

    پاسخ

    به نام خدا* دوست عزيز! هرچند آينده ديدي فراتر از گذشته در اختيار خواهد گذاشت و غبار دروغها و تهمت ها در آن روز فرو خواهد نشست، اما به هيچ عنوان نمي پسندم در صف کساني باشم که بعد از شهيد کردن حسين(ع) بفهمم حق با که بود!
    + نعيم 
    من هم از موسوي بدم مياد هم از احمدي نژاد متنفرم و بر اين باورم که با اين نظام اميدي به پيشرفت ايران نيست ولي به خاطر روح مير صيافي و باقي شهيدان آزادي و خانواده ديگر عزيزاني که در زندانهاي اين رژيم وحشي و احمدي نژاد ديوانه منتظر مرگند و آنهايي که در چهار سال آينده به آنها خواهند پيوند به موسوي  راي ميدهم. شايد تعدادشان کمتر شود.
    پاسخ

    استدلال جالبيه
    آقاي موسوي شما نيز همچون «سيد قيل از خوتان» بازيچه دست آقايان شده ايد و در راهي قدم گذارده ايد که هيچ گونه صلاحيتي براي آن نداريد .http://quatorze.blogfa.com/post-58.aspx
    فراموش نمي‌کنم و به اين اصولگرايي با پوسته‌ي بي‌زرق و برق و نخ نماي اصلاح طلبي، به اين شال و دستبند بازي‌ها راي نداده و نخواهم داد. هنرمندي دليل محکمي بر شايستگي و لطافت طبع و مديريت نيست. هيتلر نقاش بود و ناصرالدين شاه هم شاعر و تيمورلنگ هم حافظ قرآن.
    ......
    http://mamrizzio.blogfa.com/post-228.aspx
    + بامداد 

    برادر عزيزم .تكه پاره تنم، شايد از يك شيرازه نباشيم اما احساس هايمان به شدت به هم گره خورده و در هم ريشه دوانده.دست به نقد، همين يك هفته پيش بود كه مرا از يأس و نا اميدي افكار نا بجا دراوردي و من ته دل به حضور حضرت دوستي روشن ضمير سجده مي كردم.من ابتدا بگويم گمان مي كردم نويسندگان وبلاگ بسيارند ( بيش از 3 نفر) و پست دومم رو به انها بود كه با بزرگي تمام مرا عفو ميكني؟.در باب گله ي دومم، مخاطبم حرف غير مستقيمي مي بود كه به مهندس زدي كه يک نخست وزير نازک نارنجي + چند سال پيري = ؟

    زياد موافق اين قبيل ايرادات نيستم.براي اين گفتم كه چه راحت مي نويسيد و ...( به قولي تخريب شخصيت مليح و مودبانه)

    وگر نه به قول خودت از وسواس مردانه و فهيمانه ات در انتخاب كلماتت چه در مقالات و چه در سخنان روزانه ات اگاهم.و همچنين نثر مقتدرانه ات در نوشتار و گفتار كه همواره الگوي من بوده است.تنها ارزوي مشترك ما مردم راست رو همان دعاي دلانه ايست كه كردي:

    *تا حق را آنچنان که هست زلال ببينيم*

    ياد اين رباعي شاعر دلبسته ام افتادم:

    قومي متفكرند اندر ره دين قومي به گمان فتاده در راه يقين

    مي ترسم از آنكه بانگ آيد روزي كي بيخبران راه نه آن است و نه اين.

    + سيد 

    سبز سبز زنده باد سبز

    زنده باد موسوي عزيز

    رئيس جمهور هشت سال آينده

    + صدرا 

    سلام

    دكتر پيروز است.... ان شاء الله

    + بامداد 
    قبل ايراد گرفتن فرصت طلبان غلط املايي پست پيش را تصحيح مي كنم : مي خواهيد
    پاسخ

    به نام خدادوست و برادر بزرگوارم :بامداد عزيزدرود هاي اين برادر كوچكت را پذيرا باشاز اين كه شاهد حضور حضرتعالي در اين كلبه حقيرانه هستم، بسيار به خود مي بالم و از اينكه مطالب دست و پاشكسته اين جوانك بي تجربه را با بزرگواري و مناعت طبع مي خوانيد، احساس شادماني مي كنم.اما دوست عزيز از خدا كه پنهان نيست از شما هم چه پنهان، اين قدر كه گمان مي كنيد" نترسانه و نلرزانه هرچه مي خواهم مي نويسم" اينطور نيست! حقيقتش اين است که هزار بار هر مطلب را در دهان مي چرخانم تا حرفي به گزاف نگفته باشم، خودت که به وسواس من در نوشتن آگاهتري!اما اين نظرت که گفتي"لابد اگر اجازه هم داشتيد ازين غليظ ترو مهربانتر هم نثار مهندس مي كرديم" جدا باعث تعجب بنده است. تو خود بهتر مي داني که اينجا به دور از تمامي ساختار ها و اسم ها و رسم ها تنها و تنها براي دل خودم مي نويسم و بس!جايي که نه تنها هيچ بار حقوقي براي کسي ندارد، حتي از نظر حقيقي هم شائبه اي ايجاد نمي کند!هرچند بازهم مي داني که دوستت بي کله تر از اين حرفهاست که حرفي را که فکر مي کند درست است، بنا به مصالح و احيانا منافع نزند!از دکتر گفته اي که جواب آن را در تلفن مفصلا برايت تعريف کرده ام!دعا کن تا خداوند قدرت فهم، روشن بيني و درست انديشي را به ما بدهد تا حق را آنچنان که هست زلال ببينيم
    + بامداد 

    چه راحت جولان مي دهيدو نترسانه و نلرزانه نرم نرمك هرچه از زبان سبزتان مي خاهيد به سرخي بيان مي كنيد .لابد اگر اجازه هم داشتيد ازين غليظ ترو مهربانتر هم نثار مهندس مي كرديم ببينيد ما اگر بخواهيم جواب شما را بدهيم چه دستاويز هايي براي اين كار ها داريم از وزير پلاستيكي( بخوانيد همان تقلبي!) بگير تا ماشاالله قد بالا و چشم ابروي روي ماه دكتر جان احترام همه را داشته باشيد برادران من يعني چه كه:

    يک نخست وزير نازک نارنجي + چند سال پيري = ؟

    به من و شما چه كه كجا بوده چه كرده برنام ه هايش را معرفي مي كند شما هم خدا را شكر عقلي داريد و استدلال مي كنيد هر كه را دوست داريد انتخاب ميكنيد.به ديوان حافظ كه تفأل نمي زنيد چشم بسته انتخواب كنيد

    با اين حرف ها خودتان را خراب نكنيد چون حرف بالاي حرف بسيار است.اگر مهندس پيري باشد بايد در مدح دكتر چه گفت او كه موقع سخنراني حتي كفش هايش را تا مي كندو يك پايش را هم زير زانو ميگيرد تا خسته نشود چه كسي را مسخره و بي اعتبار فرض كرده زبانم لال ملتش را يا ......من با حرف دوستمان كه همه بسيجي ها ناجنس و خرابند كاملا مخالفم بهترين دوستان من كه حكم برادرانم را دارند بسيجي هستند و اين در حالي است كه خود من كاملا روي ديگر اين سكه هستم اعتقاد هر كس بجا، انتقاد هم بكنيد اما از اين حرف هاي خاله بازي شبكه هاي فارسي گوي امريكايي حرف نزنيد كه تورا چه به رياست و فلان و بهمان كه گوشمان پر است و بدون دليلو مدرك فقط وقتشان را مي گذرانند شايد هم اموراتشان را.

    + راحل 

    به نام خدا


    دوست بزرگوار!
    با اينکه مدت هاست با دوستان زيادي چون شما حشر و نشر داشته ام و شعارهاي ظاهر فريب زيادي را شنيده ام اما در عمل چيزي نديده ام!
    آنها که مي گويند "زنده باد مخالف من" ؛ آنها که مي گويند" مخالف را بايد تحمل کرد" چه مي شود که وقتي سوالي از آنها پرسيده مي شود به رکيک ترين الفاظ فقط ناسزاگويي مي کنند؟


    خودتان هم مي دانيد اگر بخواهيم جواب سلبي به فرمايشاتتان بدهيم، انقدر دستمان پر است که براي هر نمونه ده ها نمونه علم کنيم!از كردان بگوييد كه مدركش جعلي بود از خاتمي ميگوييم كه بدون مدرك خود را از همان اوايل انقلاب دكتر مي ناميد، از دوربان بگوييد از آن دست ها دراز شده رئيس جمهوري ميگوييم كه بدون پاسخ در هوا مي ماندند، از....آري حرف براي گفتن زياد است اما اين در شان ما نيست!
    راستش را بخواهيد شعار گفتگو را شما سر مي دهيد و ما عمل مي کنيم!
    شعار "مرگ بر ...." را شما سر مي دهيد و ما اعتقاد به "زنده باد...." داريم.

    جاي تاسف دارد که فضاي روشن بيني و ژرف انديشه، تبديل به محيطي بي محتوا با شعارهايي پوپوليستي و افرادي لمپن شود!

    دوست عزيز!
    اين انتخابات همچون دهها انتخابات ديگر نيز خواهد گذشت و بالاخره نتيجه اي حاصل خواهد شد، آنچه تنها مي ماند عيار انسانيت، شعور و فهم ماست که آيا به بهاي حمايت از کسي ديگران را رجم کنيم، دينمان را بفروشيم و ....


    دوست بزرگوار!
    شما و خودم را دعوت به تقواي الهي مي کنم که ذره اي نيست که از حساب ما فرو گذاشته شود و حتي نيت هاي ثبت و ضبط مي شوند. بترسيم از روزي که بايد در پيشگاه قادر متعال حاضر شويم.

    ننگ بر منطقي، درود بر آزاد انديشي

    + رهگذر 
    آقاي موسوي در اين برهه احساس خطر کرده اند چون هيچگاه تا به اين حد آبروي ايران و ايراني خدشه دار نشده بود. احمدي نزادي که حامي و سينه چاکش هستي در کنفرانس سران عربي زير پرچمي که خليج عربي چاپ شده شرکت ميکند! در وضعيت فعلي جز چند کشور گدا و گشنه ( که البته مگشانند دور شيريني و به پول نفت ما محتاج هستند!) ايراني را داخل آدم حساب نميکنند به برکات حضور فردي احمق و دهن دريده به نام احمقي نژاد! اوضاع داخلي ايران هم دل هر انسان فهميده اي را به درد ميآورد. وضعيت اقتصادي اسف بار ، فقر ، سرازير شدن پول نفت ملت ايران به جيب عرب هايي که در طول 8 سال جنگ بر ضد ايرانيان جنگيدند ( شايد بدانيد سربازهاي بيشماري از غزه در جنگ ايران و عراق به دام اسارت ايرانيان افتاده بودند) فساد و بي آبرويي در دولت (قضيه کردان که يادتان نرفته؟! ) وضعيت بحراني مسکن ، کاري که با بورس اوراق بهادار کرد! ، گراني و کم شدن توان خريد مردم ، توهين به انسان و انسانيت ، احمق فرض کردن ملت ايران و گفتن دروغ هاي شاخدار ( قضيه گوجه فرنگي کيلويي 2000 تومان که در محله احمدي نژاد 300 بود رو که يادتون نرفته؟! يا سخنراني اين موجود رذل در دانشگاه کلمبيا که با پررويي ادعا کرده بود در ايران همجنسگرا نداريم!!!) و هزار نوع دروغ و دورويي به نظر شخص نافهم جنابعالي کافي نيست ؟!

    دليل مخالفت شما با رنگ سبز هم واضح و روشن است چون اين رنگ سبزي که بر گردن و بازوي ملت ايران ميبينيد نشاني از همبستگي مردم فهيم و عصيان آنان در مقابل ظلم فردي نادان است. اين خشم شما زماني بيشتر خواهد شد و شما را نابود خواهد کرد که مير حسين موسوي با اقتدار هرچه تمام و راي مردم فهيم و دانا ( و نه يک مشت بسيجي ناپاک و ارتجاعي) زمام هدايت کشور عزيزمان ايران را در دست بگيرند.

    مرگ بر ديکتاتور ، درود بر موسوي
    پاسخ

    به نام خدا* دوست عزيز پيشنهاد مي کنم با نگاهي به انقلاب هاي مخمليني که توسط آمريکا در کشورهاي بلوک شرق رخ داد بيندازيد و مفهوم اين رنگ سبز را بيشتر مورد توجه قرار دهيد!
    سلام

    در ويدئو ستاد و ورد ستاد منتظر شما هستيم حتما سري به ما بزنيد:

    http://wordsetad.blogfa.com

    http://www.videosetad.blogfa.com