• وبلاگ : تراشه هاي فكر
  • يادداشت : عريضه اي براي آقاي سبزچي! که نخست وزير امام (ره) بود
  • نظرات : 3 خصوصي ، 12 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + راحل 

    به نام خدا


    دوست بزرگوار!
    با اينکه مدت هاست با دوستان زيادي چون شما حشر و نشر داشته ام و شعارهاي ظاهر فريب زيادي را شنيده ام اما در عمل چيزي نديده ام!
    آنها که مي گويند "زنده باد مخالف من" ؛ آنها که مي گويند" مخالف را بايد تحمل کرد" چه مي شود که وقتي سوالي از آنها پرسيده مي شود به رکيک ترين الفاظ فقط ناسزاگويي مي کنند؟


    خودتان هم مي دانيد اگر بخواهيم جواب سلبي به فرمايشاتتان بدهيم، انقدر دستمان پر است که براي هر نمونه ده ها نمونه علم کنيم!از كردان بگوييد كه مدركش جعلي بود از خاتمي ميگوييم كه بدون مدرك خود را از همان اوايل انقلاب دكتر مي ناميد، از دوربان بگوييد از آن دست ها دراز شده رئيس جمهوري ميگوييم كه بدون پاسخ در هوا مي ماندند، از....آري حرف براي گفتن زياد است اما اين در شان ما نيست!
    راستش را بخواهيد شعار گفتگو را شما سر مي دهيد و ما عمل مي کنيم!
    شعار "مرگ بر ...." را شما سر مي دهيد و ما اعتقاد به "زنده باد...." داريم.

    جاي تاسف دارد که فضاي روشن بيني و ژرف انديشه، تبديل به محيطي بي محتوا با شعارهايي پوپوليستي و افرادي لمپن شود!

    دوست عزيز!
    اين انتخابات همچون دهها انتخابات ديگر نيز خواهد گذشت و بالاخره نتيجه اي حاصل خواهد شد، آنچه تنها مي ماند عيار انسانيت، شعور و فهم ماست که آيا به بهاي حمايت از کسي ديگران را رجم کنيم، دينمان را بفروشيم و ....


    دوست بزرگوار!
    شما و خودم را دعوت به تقواي الهي مي کنم که ذره اي نيست که از حساب ما فرو گذاشته شود و حتي نيت هاي ثبت و ضبط مي شوند. بترسيم از روزي که بايد در پيشگاه قادر متعال حاضر شويم.

    ننگ بر منطقي، درود بر آزاد انديشي