• وبلاگ : تراشه هاي فكر
  • يادداشت : عريضه اي براي آقاي سبزچي! که نخست وزير امام (ره) بود
  • نظرات : 3 خصوصي ، 12 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رهگذر 
    آقاي موسوي در اين برهه احساس خطر کرده اند چون هيچگاه تا به اين حد آبروي ايران و ايراني خدشه دار نشده بود. احمدي نزادي که حامي و سينه چاکش هستي در کنفرانس سران عربي زير پرچمي که خليج عربي چاپ شده شرکت ميکند! در وضعيت فعلي جز چند کشور گدا و گشنه ( که البته مگشانند دور شيريني و به پول نفت ما محتاج هستند!) ايراني را داخل آدم حساب نميکنند به برکات حضور فردي احمق و دهن دريده به نام احمقي نژاد! اوضاع داخلي ايران هم دل هر انسان فهميده اي را به درد ميآورد. وضعيت اقتصادي اسف بار ، فقر ، سرازير شدن پول نفت ملت ايران به جيب عرب هايي که در طول 8 سال جنگ بر ضد ايرانيان جنگيدند ( شايد بدانيد سربازهاي بيشماري از غزه در جنگ ايران و عراق به دام اسارت ايرانيان افتاده بودند) فساد و بي آبرويي در دولت (قضيه کردان که يادتان نرفته؟! ) وضعيت بحراني مسکن ، کاري که با بورس اوراق بهادار کرد! ، گراني و کم شدن توان خريد مردم ، توهين به انسان و انسانيت ، احمق فرض کردن ملت ايران و گفتن دروغ هاي شاخدار ( قضيه گوجه فرنگي کيلويي 2000 تومان که در محله احمدي نژاد 300 بود رو که يادتون نرفته؟! يا سخنراني اين موجود رذل در دانشگاه کلمبيا که با پررويي ادعا کرده بود در ايران همجنسگرا نداريم!!!) و هزار نوع دروغ و دورويي به نظر شخص نافهم جنابعالي کافي نيست ؟!

    دليل مخالفت شما با رنگ سبز هم واضح و روشن است چون اين رنگ سبزي که بر گردن و بازوي ملت ايران ميبينيد نشاني از همبستگي مردم فهيم و عصيان آنان در مقابل ظلم فردي نادان است. اين خشم شما زماني بيشتر خواهد شد و شما را نابود خواهد کرد که مير حسين موسوي با اقتدار هرچه تمام و راي مردم فهيم و دانا ( و نه يک مشت بسيجي ناپاک و ارتجاعي) زمام هدايت کشور عزيزمان ايران را در دست بگيرند.

    مرگ بر ديکتاتور ، درود بر موسوي
    پاسخ

    به نام خدا* دوست عزيز پيشنهاد مي کنم با نگاهي به انقلاب هاي مخمليني که توسط آمريکا در کشورهاي بلوک شرق رخ داد بيندازيد و مفهوم اين رنگ سبز را بيشتر مورد توجه قرار دهيد!