سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تراشه های فکر

دانلود کلیپ فتنه شدیدتر از دجال

چهارشنبه 88 دی 30 ساعت 1:18 صبح

به نام خدا


بعد از مناظره، بنده تمایل به دشمن، عداوت به دوستان و فتنه شدیدتر از دجال را در او دیدم


چرا شوخی میکنید ، چرا با خون شهدای مملکت بازی  می کنید
چه کسی باید این حرف ها رو بزند...
به من می گویند حاج آفا شما وجهه خودتون را خراب نکنید!
سیاسی حرف نزنید!

خاک بر سر اون وجهه ای که بخواهد ما را از انجام وظیفه دور کند
من خیانت به امام زمان و فرجش  بکنم با سکوت در این مقابل این رجاله های کثیف که استعداد قتل اباعبداله الحسین از شراره های چشم های کثیفشون می باره

من دوست و دشمن را قاطی نمیکنم ولی دوستان، حسین را کشتند
یک نفر بلند شه در تاریخ بگه دشمنان، حسین را کشتند.
ماسمالیزیشن داریم میکنیم همه مسائل رو ، مماشات داریم میکنیم.


حق بگید ، ما باید جریان رسیدن از مصلحت به حقیقت را دنبال بکنیم
به جایی می رسیم که فرج آقا امام زمان رخ بده.
هر چه جلوتر می ریم کمتر مقام ولایت تن به مصلحت خواهند داد و به حقایق رفتار خواهند کرد.



کلیپ صوتی 58 دقیقه با 3 کیفیت

و این هم کلیپ زیبای میکس شده       کلیپ




  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : راحل | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    بگو از کدامین قبیله ای برادر
    نامه ای به فرزند شهید حمید باکری
    خانه ای که سقف ندارد، یادداشتی برای خانه سینما(مثلا ایران!)
    قصور در اعدام سلمان رشدی ملعون + دلگزه های یک مسلمان
    دانلود کلیپ فتنه شدیدتر از دجال
    کدام فساد اخلاقی؟ همجنسبازی نتیجه آزادی است!!!
    کاش من هم مثل ایهود در آرمان هایم انقلابی بودم!
    آن زمان که شیطان خدا می شود قسمت سوم
    [عناوین آرشیوشده]


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن