سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تراشه های فکر

مقدمه ای بر دکترین بسیج

جمعه 87 شهریور 8 ساعت 3:52 عصر

به نام خداوند بسیجیان
و به نام اول بسیجی عالم علی(ع)1
و به نام آن بسیجی سرسپرده ای که با 72 تن از یارانش، تن به شمیشیر ها داد و سر به ذلت فرود نیاورد.
و به نام آن بسیجی سبز جامعه ای که روزی خواهد آمد تا همگان بدانند، وعده خدا هیچگاه تخلف نمی پذیرد.
و به نام آن پیر ِ بسیجی، خمینی کبیر(ره) که حسینیه ای کوچک - آن هم در حومه شهر- مقر حکومتش بر ایران و اسلام ، که بر تمامی جهان بود.
و به نام آن بسیجی 13 ساله ای که - در عصر گریز از مرگ و جان پرستی - نارنجک به خود می بندد و به زیر شنی تانک می رود تا با سن کم، پدر عملیات استشهادی نوین باشد.
و به نام آن بسیجی پیری که وقتی به علت کهولت سن، اجازه اعزامش به جبهه را به او نمی دهند، با التماس می گوید: "شاید نتوانم سلاح در دست بگیرم، اما می توانید بدنم را در یک گونی بگذارید و حداقل از آن برای ساخت سنگرهایتان استفاده کنید".
و به نام آن بسیجی عاشقی که شهردار بود و دعای همیشگیش این بود: خدایا! از تو می خواهم وقتی مردم،جنازه ام پیدا نشود، تا حتی یک وجب از خاک این دنیا را اشغال کنم" و چنان شد؛دجله تنش را ربود!
و به نام آن بسیجی شیر دلی که دوچشم خود را در جبهه ها از دست داد ولی تا آخر جنگ، هیچگاه خط مقدم را ترک نکرد و بعد از جنگ هم در جهادی دیگر، دکترای علوم سیاسی اش را با همان چشمان پر نور گرفت!
و به نام آن بسیجی عارف مسلکی که با دکترای فیزیک پلاسما و مناصب فوق العاده در سازمانهای فضایی آمریکا و موقعیت های استثنایی مادی در آن کشور، با پشت پا زدن به همه آنها، راهی مصر و لبنان و ایران و البته ایمان! شد و با رشادت سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و عاشقانه جام شهادت را تا به آخر سر کشید.
و به نام آن شیر زن بسیجی که هنگام ازدواج، همسرش به او گفت:" در این دنیا هر کاری برای خوشبختی تو انجام می دهم"اما قسمت چیز دیگری بود و تا سالها بعد تا به امروز،هر روز با لبخندی بر لب و بغضی در گلو، روزی چند بار برای شوهر قطع نخاعیش لگن می آورد، غذایش می دهد، لباسش را می پوشاند و هنوز هم خدا را شاکرست و عاشقانه همسرش را دوست دارد.

آری برادران و خواهرانم!
این همان فرهنگ ناب و عرفانی بسیج است.

برادران و خواهران بزرگوار!
اینک ما در ظرف آخر الزمان، میراث دار و میراث بان دین خاتمیم و وارث رود خونی که از هزار و چند صد سال پیش، برای حفظ این دین الهی جاری شده است و امروز این بحث خطیرتر! امروزی که به فرموده حضرت امام(ره) : ما با دین خود در مقابل همه دنیای غرب ایستاده ایم.
پدران ما - نسل های اول و دوم انقلاب- به شایستگی وظیفه خویش را برای سرنگونی طاغوت و استقرار حکومت امن و ایمانِ اسلامی به انجام رساندند و با خون خویش، نهال مقدس این نظام اسلامی را غرس کردند و اینک نوبت نسل ماست.

همسنگران عزیز!
اگر دفاع هشت ساله پدرانمان، مقدس بود، دفاع امروز ما از حریم های اعتقادی و مقابله با ناتوی فرهنگی و مجهز شدن به علوم و فنون روز، دفاع اقدس است.
شاخصه های امروز بسیجی، نباید تنها در ریش و تسبیح و چفیه خلاصه شود!
بسیجی واقعی، امروز آن دانشمند بیست و چند ساله ایست که با مجاهدت های خویش در آزمایشگاه های اتمی، به سرعت، ایران اسلامی را مجهز به استراتژیک ترین دانش های عصر می کند. یا آن جوان مومنیست که شبانه روز در لابراتوار ها مشغول تحقیقات است تا به حول قوه الهی این فاصله علمی و خلا فکری به سرعت پر شود.

برادران و خواهران منتظرم!
انتظار منجی یکی از مشترکات تمامی ادیان الهی است که عامل حیات و پویای تفکر شیعی نیز همین اصل است.
به قول فرانسیس فوکویاما - استراتژیست شهیر آمریکایی - شیعه چون پرنده سبکبالیست که دو بال سرخ و سبز دارد. بال سرخ، فرهنگ شهادت و حماسه حسینی است و بال سبز آن، فرهنگ انتظار و امید مهدوی.
همه ما از عمق جان به تمامی این اصول معتقدیم، اما آیا حضرت بدون نیرو و یاران شایسته ظهور خواهند کرد؟

ولایتمداران عزیز!
تحقق این امر میسر نیست مگر با تربیت نیروهای همتراز انقلاب و اسلام.
نیروهای مومن و معتقدی که با آموختن تخصص های رزمی و نظامی، خود را برای ظهور آماده نگه دارند و رسالت خود را در ارسال تفکر شیعی و انقلابی، به سراسر عالم ایفا کنند.
از همین امروز ما بایستی ولایت پذیری خود را با اطاعت محض از حضرت غایب( روحی و ارواحنا فداه)، نایب بر حقش حضرت آقا( دام ظله العالی) و منصوبین و سرداران آن بزرگوارع اثبات کنیم.

اساتید و فرماندهان گرامی!

همه ما شما را پدران معنوی خود می دانیم و در این مدت کوتاه، چون مریدی از رفتار های شما نه تنها درس رزم و نظام که مشق عشق و ایمان آموختیم.
مارا ببخشید، اگر شاگردان خوبی نبودیم و حلالمان کنید اگر ناخواسته شما را آزردیم.
اما به قطره قطره خونمان سوگند می خوریم، ما و فرزندان ما، از آنچه را که شما با جان و مال و ناموس خود به دست آورده اید، پاسداری کنیم و با تمامی وجود نگذاریم این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد؛ باشد که پرچم این نهضت هرچه زودتر به دست صاحب واقعی آن، مهدی فاطمه(عج) برسد.
انشاءالله

این همه گفتیم لیک اندر بسیج                بی عنایات خدا هیچیم هیچ


____________________________________
پ. ن
به نام خدا
1.مطلع این نوشته تضمینی ایست به مطلبی که امید عزیز برای بنده فراهم کرده بودند! در اینترنت که جستجو می کردم چندین مطلب با همین نوشته ها دیدم، اما دقیقا مشخص نیست، خاستگاه و زادگاه آن کجاست، بنابر این منبعی را نمی توانم به عنوان مرجع معرفی کنم. مابقی ، تاملات کوتاهیست از حقیر که در جمع  بسیجیان و فرماندهان گردان های عاشورا، به عنوان مطلب اختتامیه ایراد شد.
دعایمان کنید!

                       ومن الله توفیق




نوشته شده توسط : راحل | نظرات دیگران [ نظر]

حزب الله دگردیسی اندیشه خمینی

پنج شنبه 87 تیر 13 ساعت 2:52 صبح
بسم الله القادر الجبارین

 

این روزها، روزهای پیروزی حزب الله لبنان است، یارانی از دوستان و اولیای به حق الهی
آنان که باکری ها و زین الدین های زنده اند و یاران آخر الزمانی حق!!!
هرچند بارها حسرت هم رکابی آنان، خرابم کرده است اما نگاه که می کنم می بینم برای شهادت، در زندگی هم باید شهیدانه زیست و شهادت حاصل  یک عمر سرمایه گذاری است و مایوس که نه! اما نگران و آشفته می شوم

 

 

حزب الله دگردیسی اندیشه خمینی

حزب الله  و حماسه های حسینی



                               
به جرات می توان گفت حماسه ای که فرزندان خمینی و شیعیان حسین در آن33 روز آفریدند هنوز  مکتوم مانده است! و این پیروزی عظیم در هیاهوی هژمونی بوق های تبلیغاتی غرب و غرض ورزی های برخی، درخشانی لازم را نیافت.

سران عربی یا سمبلهای بی عرضگی و بزدلی !

 

اعرابی که با اهداف ناسیونالیستی در مقابل ارتش آن روز اسرائیل،بیش از 6 روز توان ایستادگی نداشتند و با فضاحت تمام، دست به دست شیطان دادند و پای میزهای مذاکره، حقارت را میان خود تقسیم کردند؛ در برابر دلاوری شیران شیعه از هول حلیم در دیگ افتادند!( و امروز با وقاحت تمام برای پوشاندن بی عرضگی های خودشان، به خصومت با این نهضت پرداخته اند)

 سران خوش غیرت عربی!  که آن روزها با تماس های مکرر و دلسوزانه با اولمرت و سایر شیاطین صهیونیستی، و اربابان آمریکایی اشان، از حزب الله اعلام برائت می کردند.
و حزب الله حقیقتا  از چنین کسانی بریست!
و کار به اینجا ختم نمی شود! آن غیوران تاج پرست! چه کمک های نقدی و اطلاعاتی که نکردند و برای سقوط یاران الهی چه چاهها که نکندند!

اما این سنت الهی است :

کم من فئة قلیلة،غلبت فئة کثیرة؛ باذن الله و الله مع الصابرین


و دیدم سنت الهی را که عده ای کوچک با ایمان های بزرگ، بر کثرت گله ای بی ایمان، فایق آمدند،به خواست خدا!

که خدا همیشه با صابران و تلاشگران است!!!
                                             و نصرت الهی و امدادهای غیبی ...

 

روایتی از یک سرباز اسراییلی!1

در طول این جنگ،مصاحبه جالبی با یکی از مجروحین این جنگ که -اگر اشتباه نکنم - در یکی از بیمارستان های دانمارک بستری بود صورت گرفت!( صهیونیست های جان دوست و مرگ گریز، مجروحین خود را گله گله به اقصی نقاط دنیا می فرستادند که مبادا یکی به درک واصل شود که علی رغم این کارهای چند صد نفر از آنها راهی آتش شدند)
گزارشگر از سرباز که دو دستانش قطع بود می پرسد:

- بگویید حنگ چگونه بود و شما چگونه مجروح شدید؟

و سرباز که هنوز هم ترس از سر و رویش می بارید می گوید:

"همه جا آتش بود، ما چیزی نمی دیدیم،آنجا یک جهنم واقعی بود

... معلوم نبود با چه می جنگیم، هیچ کسی را نمی دیدیم
ناگهان مردی سفید پوش روبرویم ظاهر شد ... دو شمشیری را که در درست داشت  بالا برد و دستانم را...."


نبوغ استراتژیک و طرح های نظامی موفق

 

و اینها فقط تاییدات غیبی صرف نبود!

در این جنگ حزب الله موفق شد حدود 300 تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را منهدم کند.
تانکی که کلکسیونی از بهترین تکنولوژی های مدرن روز بود و این رژیم ، مدعی شکست ناپذیری این تانک بود.( بعد از این جنگ کشورهایی که سفارش ساخت این تانک را به اسرائیل داده بودند پس گرفتند و خط تولید آن دیگر تعطیل شد)

 

رژیم منحوس اسرائیل دارای سه ناو سائر 5 بود، ناوی فوق مدرن که می تواند هر جنبنده ای را در خشکی ، دریا، آسمان و زیر دریا رصد کند.
حزب الله قهرمان، 2 فروند از این ناوها را ساقط کرد که هنوز هم این رژیم نمی داند چگونه؟؟؟

اطلاعات و ضد اطلاعات برگ برنده ای برای ظفر

 

همه اینها یک طرف کار اطلاعاتی و حفاظت اطلاعات فوق العاده ای که در میان سگ جاسوس های بوکش اسراییلی و امکانات عجیب وغریب ماهواره ای آنها صورت گرفت یک طرف دیگر!

حزب الله بارها بااعلام قبلی اقدام به پرتاب موشک به سمت اسراییل کرد و هر بار دورتر از قبل

حیفا، دمونا  و بسیاری از شهرهای اشغالی مورد اثابت قرار گرفتند - و حتی کار به جایی رسید که نام تلاویو نیز اعلام شد اما دیگر اسراییل تسلیم شد- و اسراییلی که با سپرهای ضد موشکی متعدد و راکت های هوشمندی که در اختیار داشت، نه موفق به رد یابی محل پرتاب شد و نه موفق به مهار آنها و نهایتا تسلیم شد!

رها کردن تیر در تاریکی

اسرائیل مناطق مختلفی را که گمان می کرد، فرماندهان حزب الله آنجا باشد بارها موشک باران کرد تا جایی که چند نقطه را به عمق 40 متر حفر کرد که مبادا تاسیسات زیر زمینی ای در کار باشد اما باز لطف خدا همراه بودو نهایتا رژیمی با پشتوانه مالی ملیاردی، دولتهایی حامی که اسراییل را کشوری فراقانون کرده اند ( با وطو  ها و حمایت هایی که از او می کنند)، با تجهیزات فوق پیشرفته نظامی و ارتشی که چهارمین ارتش قدرتمند دنیاست شکست خورد .

 

ورود علنی آمریکا به معرکه و حمایت های سران بزدل عربی و کمکهای اطلاعاتی آن ها هم نتوانست او را از حضیض شکست رها کند.

و این پیروزی شادمانی هه مسلمانان بود، از سنی تا شیعه، عرب یا عجم، ایرانی یا عراقی فرقی نمی کرد هم شاد بودند و گویی باز پس از حقارت آن روزهای شکست، باز عزت اسلامی را لمس می کردند!

و این پیروزی حسینی، کمترین نتیجه ایمان به خدا بود که خدا مومنان را بسست!

 

لبنان، محلی برای قدرتنمایی ایران و آمریکا

هر چند بسیاری این جنگ را تقابل غیر مستقیم ایران و آمریکا ارزیابی و زور آزمایی آنها تحلیل کردند اما باید دید ایمانیان ایران! امروز خودشان چقدر در ایمان خود استوارند!مثل سالهای انقلاب، مثل آن هشت سال و ....

 

این روزها باز هم شیهه های این کفتار متعفن به گوش می رسد که ایران را تهدید به حمله می کند!
اینکه قصد حمله موشکی به تاسیسات ایران دارد و بسیاری از یاوه گویی های مضحک دیگر

هرچند اسراییل و هم پیمانان او چنین جرئتی ندارند اما اگر خدای کرده! این اشتباه تاریخی را مرتکب شود به حول قوه الهی و با تاییدات حضرت صاحب(عح) اینبار، دنیا از لوث وجود این شیاطین مجسم پاک خواهی شد و شاید دور نباشد روزی که مستضعفان عالم، وارثان زمین  شوند ( پیروزی ای که به گواه روایات، در غرقاب خون میسر خواهد شد!)

تو چه فکر می کنی؟

 

 

 

اَلَیسَ الصُبْحُ بِقریبٍ؟

 

راستی خدا رحمت کند حا ج رضوان را .... و تمامی مجاهدان حق را آنانکه سرخ و پیشانی بلند رفتند و آنانکه در آرزوی رفتند اند...

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت:

 

1 - گ از این امدادهای غیبی کم نیست؟

مگر در جنگ بدر خداوند فرشتگانی را مامور به کمک به سپاه مسمین نکرد

مگر دوهزار فرشته نشانگزار همراه و همیار مسلمانان نبودند


 2.

کلیپ انهدام تانک مرکاوای اسرائیل توسط رزمندگان حزب الله لبنان


3 - گذرا چرخی در این شبکه تار عنکبوتی که می زدم، دست شیطان از آستین تفرقه کاملا نمایان بود، چه کسانی که نام مسمانی یدک می کشند اما چون حزب الله را شیعه می بینند حاضر به پذیرش آن نیستند ( داستان بعلم باعورا را که شنیده اید؟

در عهد حضرت موسی به تحریک زنی، بلعم که مستجاب الدعوه بود، حاضر به پذیرش نبی الهی نشد! و موسی را نفرین کرد.... اما...)

آه!

می دانید دلم خون شد!

تا کی به شیطنت شیاطین، امت واحده اسلامی اینگونه بند بند و چاک چاک خواهد ماند و گوشهایش را رو به سوی حق و خدا خواهد بست:

وعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا

 

به آمید آمدن آن منتظر تا باز یکی شویم، یکی گوییم و یکی جوییم

انشالاه



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : راحل | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    بگو از کدامین قبیله ای برادر
    نامه ای به فرزند شهید حمید باکری
    خانه ای که سقف ندارد، یادداشتی برای خانه سینما(مثلا ایران!)
    قصور در اعدام سلمان رشدی ملعون + دلگزه های یک مسلمان
    دانلود کلیپ فتنه شدیدتر از دجال
    کدام فساد اخلاقی؟ همجنسبازی نتیجه آزادی است!!!
    کاش من هم مثل ایهود در آرمان هایم انقلابی بودم!
    آن زمان که شیطان خدا می شود قسمت سوم
    [عناوین آرشیوشده]


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن