• وبلاگ : تراشه هاي فكر
  • يادداشت : آقاي موسوي لطفا مردم ايران را ببخشيد
  • نظرات : 5 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + الهه 

    ومن از خدايم عذر مي خواهم كه چنين بنده اي00نويسنده اين وبلاگ00

    وصد شايد چنين بندگاني بر زمين باك الهي قدم مي نهند و دنيا و اخرت خود را به منجلاب مي كشانند واز خدايم شرمسارم كه با عقايد تحميل شده زندگي مي گذرانند وديوان را وادار به حكمراني مي كنندو از خدايم مي خواهم ان ها به حق الهي ملحق شوند

    پاسخ

    به نامش*
    شما آزاديد هر طور که مي خواهيد فکر کنيد. اما کاش فارغ از اين بحث هاي احساسي، وقعي به مباحث نظري مي گذاشتيد و روزنه اي براي ارتباط.
    دنيا و آخرت
    عقايد تحميل شده
    ديوان
    حکمراني
    الحاق به حق الهي
    به ضرث قاطع مي توانم ادعا کنم هيچ عقيده اي را به تحميل نگرفته ام. راستي شما چطور؟
    + نسيم وصال 

    سلام جناب راحل!

    خداقوت!

    بعد از مدتهاي طولاني به اين وب سرزدم و تمام مطالب و نظرات رو يکجا خوندم!

    خدا يارو ياور طرفداران حق و حقيقت است .خواستم ضمن عرض خسته نباشيد پيشنهاد كنم كه نظرات كثيفي كه عده اي از خدابيخبر نوشتند رو ديگه پاك كنيد و يك جورايي فضاي وب رو پاكسازي كنيد كه اين افاضات در شان اين وبلاگ نيست.باتشكر

    يا علي

    پاسخ

    به نام خدا* هرچند نالايق، اما سپاسگزارم از محبت شمااطاعت امر شد!
    + هموطن 
    سلام
    دلايلي که شما نوشتين دلايلي هست که توي صدا و سيما و از زبان طرفداران دولت اعلام شده!
    ولي اگه واقعا دلايل تقلب از نظر مير حسين و بقيه اين هست چرا اجازه نميدن خودشون بيان توي تلوزيون و مستقيما بگن؟برا ي اينکه دولت ميخواد اينطور به نظر بياد که دلايل مخالفينشون احمقانست و به همين دليل رد شده !
    در اصل دلايل اصلاح طلبها چيزهايي هست که هيچ وقت دولت زير بارش نميره!چون کل سيستم حاکمه نظام ميخواستن اصلاح طلبها براي هميشه نابود بشن اين بار ، آخرين تير ترکششون که ممکن بود راي بياره رو وارد گودکردن و کاري کردن که با انتخابات بي آبرو و باحوادث بعدش ضد انقلاب معرفي بشن تا براي هميشه از شرشون خلاص شن!
    يه چيزي رو بگم دوست عزيز!در جايي که فقط دولت حق حرف زدن داره بهتره هيچي رو باور نکني!

    + محسن 

    اومدم تا يه نق قول از مادر بزرگم براتون بكنم . مادر بزرگ من اصالتا اهل گلپايگانه يعني از روستا هاي اطراف سد گلپايگان نزديكيه روستاي عباس آباد اخته خوان . مارد بزرگم ميگفت آقاي كروبي و خونواده محترمشون وقتي گرسنگي بهشون فشار مي آورده ميومدن توي ده ما و از ما غذا ميخواستن . ماشالله يه خونواده پنجاه نفري ( آخا اينا طايفشون كلا به يكي دو تا زن بسنده نمي كنن )وقتي كسي بهشون ميگفت نه ميريختن سر مرغ و گاو گوسفند بيچاره و ميبردن . تارو مار ميكردن دقيقا مثله آقايون مغول .!!
    در صورتي كه اگر به منطقه اي كه توش ساكن بودن بريد از تعجب شاخ در مياريد كه اين همه سر سبزي وسط اين كوه و بيابون چه كار ميكنه

    آقا نتيجه اخلاقيش با خودتون

    عزتتو مستدام برادر! كمرشكن عذرخواهي كردي!

    به نام خدا

    ...........

    نخستين ساعات بامداد روز شنبه، مورخ بيست و سوم خرداد هشتاد و هشت را مي توان لحظه تولد يک «گروه اجتماعي بسيط» دانست. اين گروه اجتماعي به آن سبب بسيط تلقي مي گردد که شامل زيرگروههاي متعددي از سطوح مختلف جامعه و از جنس و نقش و سن و اقليم مختلف است. محور اشتراک بخش در اين گروه اجتماعي «اعتراض به وضع موجود» بود که در آشکار ترين مصداق آن، يعني اعتراض به نتايج انتخابات شکل گرفت.

    بي ترديد اين مولود، دوران آبستني بلندي را طي کرده بود و انتخابات رياست جمهوري دهم با تمام اعوان و انصارش، در نهايت نقش يک قابله را بازي کرد که اسباب تولد اين فرزند را پديدآورد. حال تحليل اينکه آيا اين زايمان زودرس بود يا به وقت، بحث مستقلي است. لکن اصل آن است که انتساب اين تولد به اشخاص معين و جريانهاي سياسي خاص را بايد ناشي از بيماري «کوچک بيني» وقايع روز دانست.

    ............

    ادامه را در

    http://ipakchi.ir/blog/?p=482#more-482
    ببينيد