• وبلاگ : تراشه هاي فكر
  • يادداشت : گل يا پوچ انتخاباتي( يا برنده واقعي كيست؟)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + تبريک 
    به نام خدا
    سلام
    تبريک
    به قول اين عزيز خدا را شکر







    + عليرضا 

    سلام تبريك مي گم به پسر عموي فعال و پر تلاشمان با اين انتخاب شايسته و اصلح مردم فهيم و آگاه كشورمان هرچي خستگي تنمون بود رفت خدارا شكر

    + معترض 
    کثافاتي آشغال چرا رو بي بي سي پارازيت ميندازين؟ عيب نداره عمر حکومتتون تمومه فعلا" داريم ميرينيم تو دهنتون . فردا مزه گه رو زير زبونتون حس ميکنين کثافاتاي حروم زاده.
    پاسخ

    به نام خدا* عترض عزيز! بنده چه كار با حضرت بي بي سي! يه شما دارم! در ضمن ادعاهايي اينچنيني رو از همان روزهاي ابتدايي انقلاب سالهاست كه برخي متعصبين و ناآگاهان تكرار مي كنند، اما هر روز نهال پربركت انقلاب به واسطه آگاهي ملت بزرگ ايران بارورتر و شكوفاتر ميشه. بزرگوار! پيشنهاد مي كنم از منظر اين آدمهاي دگم انديش و تاريك فكر،‏به قضايا نگاه نكنيد!!!
    + سيدي از فرزندان زهرا 

    سلام دوست عزيز و برادر ديني و عضوي از بدن بني آدم.

    اصولا ميگوند امر به معروف و نهي از منكر.

    يعني اينكه من از گمراهي كسي مطلع باشم و ميتوانم به بگويم كه فردا پيش خدا مسئول نباشم و در واقع از سر خود باز كنم كه فلاني پيش خدا شكايت از من نكند كه او ميدانست و ميتوانست به من راهنمايي كند و نكرد.

    روز بزرگي پولي را به كسي داد و گفت رفتي فلان جا در فلان محله فرزندان زهرا و ساداتي وجود دارند كه به اين پول احتياج دارند اين پول را به آنها بده از طرف من در راه خدا. وي رفت و ديد كه آنها مجرم و گناهكارند و پول را به آنان نداد. شب در عالم رويا بانو فاطمه (س) را ديد كه در حال گريه است پرسيد بانو چرا گرياني فرمود از دست تو ناراحتم كه حق فرزندانم را خوردي. گفتم كه شما ميداني كه آنها چكاره اند فرمود اين به من كه مادرشان هستم مربوط است. مگر نميداني كه خون فرزندم حسين در رگهاي آنها جاريست. . .

    به هرحال آيا ميرحسين موسوي مفسد في الارض است يا فرزند زهرا و بس.

    موفق باشي

    برادر كوچكت سيد ابراهيم

    پاسخ

    به نام خدا* دوست بزرگوار! سپاسگزارم از احساس تكليف حضرتعالي و چندين بار مطلبتان را خواندم مثال دلنشيني بود و استفاده بردم اما عارضم محضر حضرتعالي كه به گمان بنده اين مثال براي اين موضوع درست نباشد يعني به قول شما بزرگان اين يك قياس مع الفارق است! از طرف ديگر! قرار نيست انتساب به خاندان عصمت و طهارت، يك فرد رو معصوم و بدون گناه و اشتباه بكنه! به قول معروف: پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.... در تاريخ مگر ما كم داشته ايم " جعفر هاي کذابي" که با اينکه فرزند امام معصوم بوده اند اما از گناه کارترين و روسياه ترين افراد شدند؟بزرگوار شماو بنده اگر از روي منطق و استدلال به گزينه اي رسيديم، حرجي بر مانيست فرداي قيامت! دعا بفرماييد اين برادر کوچکتان که به شماهم به عنوان عضوي از بدن بني آدم، بسيار احترام ميگذارد.