• وبلاگ : تراشه هاي فكر
  • يادداشت : كميته x ، پروژه آشوب و فتنه، لزوم هوشياري
  • نظرات : 5 خصوصي ، 14 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بني آدم از ابلهان بدترند/اگر که به محمود روي آورند

    چه عضوي توانسته در روزگار/ بريند به کشور چنين آشکار

    دم انتخابات زالطاف يار/حقوق رفت بالا.چقدر؟100هزار!

    معلم شده تاج سر. صد عجب/جواهر شده کارگر. صد عجب

    براي رضاي خداوندگار/سفرهاي دولت شده بيشمار!

    گمان کرده اند مردم ما خرند!/ که با سيب زميني راي ميخرند!!

    بي شعور خشك مغز اينم حذف كن!؟

    + ناصر 
    لعنت بر تو مزدور كثيف.مفت خور پوپوليست.احمق تو وهمفكران توست.
    + به نام خدا 
    اگر مقبول باشد به رد خلق مردود نگردد
    آن را كه منم مأوا آواره نخواهد شد
    وان را كه منم خرقه عريان نشود هرگز
    وان را كه منم چاره بيچاره نخواهد شد...

    خدا قوت!
    + محض خنده 
    هر کي که ناموس داره موسوي رو دوس داره.
    پاسخ

    به نام خدا* ... گفت خود پيداست از زانوي تو!
    + معلم 

    شعور سياسي و تصميم گيري هاي سياسي ما در بعضي مواقع بي نظير است.يكي از دانشجويانم امروز اظهار كرد به اين دليل طرفدار مير حسين موسوي است كه راديو آمريكا طرفدار اوست

    من گمان مي كردم كه اگر حمايت اجنبي را از مير حسين موسوي افشا كنم، بسياري از دوستان چهره راستين ميرحسين موسوي را خواهند شناخت.ميبينم كه برعكس، دوستان از كسي حمايت مي كنند كه راديوي رسمي دولت آمريكا از او حمايت ميكند.وامصيبتا!با اين اوضاع و اين روحيه بيگانه پرستي،من آينده روشني براي اين كشور نميبينم.

    + عباس 

    با سلام به آيت الله كعبي و يزدي اعضاء محترم خبرگان رهبري و شوراي نگهبان

    شجاعت و جسارت شما در جواب به نامه آقاي رفسنجاني ستودني است و در جاي خود، مستوجب تشكر و قدرداني است.

    نوشتن نامه‌اي ناپخته و اين چنين توهين آميز و سراسر تهديد، هر چند از ايشان بعيد نيست ولي بيشتر به نظر مي‌آيد ايشان فقط با دستپاچگي مطالعه كرده و تراوشات مغزي فردي مريض و مغرض را بدون تأمل و آينده‌نگري تأييد كرده و ارسال نموده‌اند.نكته مهم كه البته شما هم حتما به آن اشراف داريد اين است كه خطراتي را كه چنين نامه‌هايي ممكن است براي نظام داشته باشد و به نوعي دشمن شاد كن باشد، را نيز حتما ايشان مي‌دانند!!! و برعكس با هدف رسيدن به اين موارد اين چنين نامه‌اي را ارسال مي‌كنند. آشوب و اغتشاش چند روزي است كه در دستور كار پسر گراميشان بوده و تدارك آن را مي‌بينند و چه كسي بهتر از پدر كه به كمك پسر بيايد و صحنه را آماده كند. به هر حال اين مسائلي كه آنرا به عنوان افشاگري ميدانند چيزي است كه بيش از دو دهه مردم آنرا با پوست و گوشت خود لمس كرده و مي‌كنند و نگراني ايشان از برملا شدن بيشتر مسائل است وگرنه گفتن يكي دو كلمه سربسته از سوي رئيس جمهور محترم و شجاع، چيزي نبود كه مردم ندانند، و بيان آنها فقط براي مردم نوعي نشاط را به همراه داشت كه مي‌بينند هنوز كسي هست كه شجاعت گفتن را داشته باشد و زبان دل زجر كشيدگان باشد. متأسفانه از آنزماني كه اينها خود را بافته جدا تافته ديدند و ديگر مردم را فقط براي پيشبرد مقاصد خود مردم حساب مي‌كردند و ديگر هيچ!!!! اين مسائل ريشه گرفت. البته بايد گفت همان زماني كه ايشان از جانب آقاي موسوي احساس خطر مي‌كردند و براي انقلاب (يعني خودشان و وابستگان مكرم) دلسوزي مي‌كردند نيز به صورت گسترده در تضعيف دولت وقت كه در دست نخست وزير بود پرداختند و بالاخره هم موفق شده و ايشان را منزوي كرده و در مرحله بعد هم اختيارات نخست وزير را در دست گرفته و قوانين مربوطه را اصلاح كردند تا بتوانند بيشتر به انقلاب (يعني خودشان و وابستگان مكرم) خدمت كنند و اهدافشان را سريعتر به پيش ببرند. اكنون هم همان سناريو نخ نما شده را براي رسيدن به منافع خودشان و صد البته شاد كردن دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم را آورده‌اند.
    + يه وبلاگ نويس 
    باز توهم توطئه؟ باز فرا فکني؟ باز تهمت و افترا به بقيه و عاري از اشتباه و مبرا دانستن خود؟ اتفاقا" همين افترا و تخريبي که تو وبلاگت نوشتي و به قولي دست پيش گرفتي هم کار خودته. سناريوي جنابعالي:

    ميرم تو وبلاگها توهين ميکنم و تهديد ميکنم و اون پايين آدرس وبلاگم رو ميدم. بعد يه مطلب ميذارم و از اعتشاش و تخريب طرفداراي موسوي ميگم ؛ مظلوم نمايي ميکنم . هرکسي هم که نسبت به ادبيات و کلامم در بقيه وبلاگها اعتراض کرد اشک تمساح ميريزم و با مظلوم نمايي خودم رو تبرئه ميکنم و اين توطئه رو هم به حاميان موسوي نسبت ميدهم . پس طرفداران احمدي نژاد ميشن مظلوم و پاک و منزه . طرفداراي آقاي موسوي هم بدجنس و توطئه گر و بد دهن!

    سناريويي که احساس ميکني خيلي هوشمندانه نوشته اي ولي اگر کمي با منطق نگاه کني خيلي احمقانه است چون ديگر افرادي که قول اين قبيل برنامه ها و مظلوم نمايي ها را بخورند وجود ندارند و همه به نوعي به بلوغ فکري رسيده اند.
    + سميرا 

    سلام در توضيحي که به يکي از دوستان داديد گفته ايد هدفتان بيان مطالب مستند است! همين مطلب به استناد سخن کدام بزرگوار يا مرجعي آورده شده است؟

    و چگونه اثبات ميكنيد كه همين مطالب شما براي جوسازي و تخريب نيست!؟

    پاسخ

    به نام خدا* اجازه بدهيد بعد از انتخابات منابع را رفرنس خواهم داد انشاءالله.خواهر بزرگوار! مثلي هست كه مي گويد: "البينة علي المدعي" شما اثبات بفرماييد که بنده قصد جو سازي يا تخريب دارم يا آنهايي که ليست خانداني منتشر مي کنند و آنرا منسوب به احمدي نژاد مي کنند! نمي دانم ديده ايد؟يا مثلا ميگويندستادهاي فلاني به فلان کانديدا پيوستند!خلاصه! پناه مي برم به خدا از اين هواي غبار گرفته اي که آدمي راست را باهمه راستيش نمي تواند از دروغ با ان همه کجي و ناصافي تشخيص دهد. دعا بفرماييد تيز بين، روشن بين و آگاه به مسائل باشيم
    + يه وبلاگ نويس 
    مياي تو وبلاگت ژست بچه مودب ميگيري ميري بالا منبر بعد تو وبلاگهاي حامي موسوي ميگردي فحش تو کامنت ها ميذاري؟ واقعا" از منطق و شعور شما در عجبم!
    نکنه ميخواي بگي اينم از حربه هاي انتخاباتيه؟ بهت يادآوري ميکنم چيزي هم به اسم انسانيت و اخلاق تو اين دنيا وجود داره ؛ همين!
    پاسخ

    به نام خدا*دوست عزيز!بنده آنچه را که به عقيده ام درست باشد ابايي در بيانش ندارم. اما در گفتار و نوشتار سعيم اين بوده است که جانب احتياط را نيز فرو نگذارم! که مبادا بي سند حرفي زده باشم که فرداي قيامت پاسخگوي آن باشم.بزرگوار! بنده در هيچ وبلاگ دگر انديشي کامنتي نگذارده ام اما بر فرض هم که بخواهم حرفي بزنم، مطمئنا از جانب شعور و استدلال وارد مي شوم نه ادبيات برخي هايي که تنها منطق اهانت و فحاشي را آموخته اند
    + معلم 

    متاسفانه دوستاني كه در اينجا نظرات تند و خصمانه مي گذارند، از دو دسته خارج نيستند:

    1-از ايادي مير حسين موسوي هستند.

    2- كساني هستند كه به شدت تحت تاثير احساسات خويس قرار گرفته و واكنشهاي كاملاً احساسي به خرج مي دهند.

    متاسفانه تاريخ ما ايرانيان نشان داده است كه به شدت تحت تاثير احساسات خويش هستيم تا خرد و عقل خويش و يكي از دلايل عقب ماندگي هاي تاريخي ما همين مسئله مي باشد.چرا كه هميشه به شارلاتانهاي سياسي اجازه داده ايم كه از احساسات ما سوء استفاده كرده و زماني كه خواسته ايم تا حركتي بزرگ را به پيش ببريم، آن حركت در نطفه يا خفه شده و يابه انحراف كشيده شده است.داستان پدپده ميرحسين موسوي نيز جدا از اين قضيه نيست.كامنت هاي موسويون پر است از دشنام و فضاحت.از دو حالت خارج نيست.يا ياران موسوي بيشتر از اراذل و اوباشند و يا متاسفانه كساني هستند كه اختيار دار زبان خويش نيستند.در اين صورت بهتر است جمله ادب مرد به از دولت اوست را روزي صد بار با خط خوش نوشته و شبها چند بار از روي آن بخوانند بلكه كارگر افتد و اين بار در كامنت هايشان اثري ار دانش و خرد و منطق نيز ديده شود.

    + معلم 
    Hdh
    + ناون 
    راحل اگه اين مردم فكر مي كردن كه وضعمون اين نبود.يادشون رفته زمان خاتمي چه بدبختي هايي كشيديم.خدا راه روشنه بهشون نشون بده البته اگه بخوان ببينن
    + خدا هداييتان كند 

    دوروغگو

    دوروغگو

    پس هاله نورت كو؟

    ثم بكم اميم فهم لا يعقلون

    قد تبين رشد من الغي

    خداوند هدايتتان كند

    پاسخ

    به نام خداصمّ بکم عمي!دوست عزيز! نص قراني رو بايد درست نوشت
    + عليرضا 
    سلام اميدوارم در اين راه موفق باشي پسر عموي عزيزم